zondag 2 november 2014

De G van.....Goh, da's lang Geleden....

De druk is Groot (ook met een hoofdletter G): alles bijhouden. Iets leuks op Facebook delen (maar niet alleen maar over interne zaken, heb ik geleerd), vaker iets op Twitter zetten (maar niet te commercieel, heb ik geleerd), Pinterest op orde maken (maar alleen als er ook iets te zien valt, heb ik geleerd), Van Hulley als bedrijf op LinkedIn zetten (want dan ben je weer belangrijker volgens God Google, heb ik geleerd) en eindelijk die digitale nieuwsbrief in de lucht gooien (en dan wel de eerste meteen zo leuk maken dat iedereen zich erop abonneert, heb ik geleerd).


En -niet onbelangrijk- JE BLOG BIJHOUDEN!!! En zo werd het 1 november, bestonden we gisteren 2 jaar, en was onze laatste post over het heugelijke feit dat we 1 jaar bestonden...oeps



Niet verder zeuren, maar feest dus: want twee jaar is een mijlpaal. Als we de kenners mogen geloven doe je er drie jaar over om een nieuw merk in de markt te zetten. We hebben nog even, dus. En aan alles is te merken dat we echt aan het groeien zijn. Met een hoofdletter G. Groei in bekendheid, groei in bestellingen. Groei in het aantal vrouwen die we aan een plek op de arbeidsmarkt helpen. En zo groeien we gestaag van XXS naar XXXXXL.


Ik beloof plechtig beterschap. Zal mijn blog beter bijhouden en jullie op de hoogte houden van de wetenswaardigheden van Van Hulley. Ben in elk geval blij dat ik weer 1 letter in het alfabet ben opgeschoten. De G van Goh, lang geleden ga ik nu maar gebruiken voor de G van Gauw laten weten dat ik m'n blog heb bijgewerkt. Op Facebook, op Twitter, op.....enz enz. Dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten